Workshop Social Intranet

Workshop Social Intranet

Ben je toe aan een nieuw intranet, maar weet je nog niet zo goed hoe dat aan te pakken? Meer resultaat halen uit je huidige intranet?  Is je intranet verouderd en kan deze wel een opfrisbeurt gebruiken? Meer inzicht krijgen wat de mogelijkheden zijn van nieuwe intranet oplossingen?

Laat je dan bijpraten over de mogelijkheden van het Social Intranet. Leer, ervaar en ga aan de slag!

  • Haal meer resultaat uit je (sociaal) intranet
  • Effectief invoeren, in gebruik nemen en beheren van je digitale werkplek
  • Ontmoet gelijkgestemden

Meldt je nu al vast aan voor deze workshop Social Intranet in Nieuwegein najaar 2017 zodat we je op de hoogte kunnen houden en krijg meer inzicht en ontdek handige manieren om je intranet verder te verbeteren.

Voor wie is het bedoeld?

Voor communicatie professionals en (interne) adviseurs, intranet managers en coördinatoren, geïnteresseerde medewerkers die raakvlak hebben met het gebruik of beheer van een intranet binnen de zorgsector, gemeentelijke instellingen, middelgrote bedrijven die nog geen intranet hebben of nog verder willen verbeteren.  Kortom alle mensen met interesse in sociaal intranet gebruik en ontwikkeling.

Wat kunt u verwachten?

Een interactief middagprogramma vol gelijkgestemden. Informatie over ontwikkelingen en mogelijkheden, handreikingen en adviezen op het gebied van intern overtuigen, implementatie en beheer van een Intranet. Aandachtspunten voor een succesvol intranet. Leer hoe je je intranet kan verbeteren, ontdek de succesfactoren voor tijdens en na implementatie en discussieer met gelijkgestemden over de do’s en de don’ts van een succesvol (Social) Intranet. Tenslotte ga je nieuwe mogelijkheden ontdekken. We sluiten af met een borrel!

 


 

Programma

12.00             Korte lunch en ontvangst

12.30             Introductie en overview – beginnen op locatie

13.00             Ervaringen en ontwikkelingen

14.00             Break-out Sessies

  • Opzetten business case (wat levert het de organisatie op)
  • Projectplan opstellen
  • Implementatie plan

15.00             Korte pauze

15.15              Communicatie – do’s en don’ts

16.15              Recap – einde

16.30             Borrel, catering en gelegenheid tot netwerken

 


 

Duur:            Interactieve sessie met gelijkgestemden van 3 uur met aansluitend netwerk borrel

Bedrag:        149 Euro (excl. BTW)

Datum:         volgt (september – oktober 2017) vanaf – 12.00 ontvangst met lunch

Plaats:          White Room

MeetingDistrict – Nieuwegein

Blokhoeve 2

3438 LC Nieuwegein

T 030 – 60 59 050

 



>>> Ja, ik ben geïnteresseerd
 – houd mij op de hoogte