Intranet evaluatie en bijsturing

Het nieuwe intranet is live! Gefeliciteerd! hoe nu verder? Een goede evaluatie en bijsturing zorgt ervoor dat na het live gaan het sociaal intranet als algemeen communicatie platform net zo gewoon en standaard gaat worden als Facebook en LinkedIn. Het nieuwe werken moet z’n intrede doen. Leuk om te lezen, effectief en tijdbesparend. Altijd en overal in te zien, mobiel geschikt. Nazorg is hierin erg belangrijk.

Intranet evaluatie en bijsturing – Terug naar de Businesscase

Door na live-gang van je nieuwe intranet terug te gaan naar de businesscase, weet je weer exact welke doelstellingen voor implementatie vastgesteld zijn en bepalend waren voor het succes van het nieuwe intranet. Voldoe je aan de uitgangspunten? Wat is nog niet gerealiseerd?

Ook eerder bedachte uitgangspunten kunnen anders uitpakken dan gewenst. Zijn verwachtingen uitgekomen? Moeten onderdelen nog aangepast worden.

Intranet evaluatie en bijsturing

Door een uitgebreide evaluatie te houden en mensen hun ervaringen te vragen kom je te weten hoe er gewerkt wordt met het nieuwe intranet. Wat wordt als positief bestempeld en wat als negatief. Waar lopen medewerkers tegenaan? Wat werkt nog niet naar behoren? Wat wordt nog gemist? Waar liggen nog wensen? Zorg dat er interactie ontstaat zodat je tijdig kan bijsturen.

Vanuit Share2Gether ondersteunen wij ook bedrijven bij het uitvoeren van een goede evaluatie en juiste bijsturing.

CONTACT BEL MIJ TERUG